Välkommen Maya Tf.rektor under Ht-18

Maya börjar sin tjänst på Gåvsta skola 10/9-18.

Hej,

Jag heter Maya Cardoso-Plaza och det är jag som fått både äran och nöjet att vara tf rektor till era barn denna termin. Jag har arbetat som biträdande rektor på Tunabergsskolan i drygt fyra år. Jag har en bakgrund som SO- och spansklärare i år 4-9. Jag blev färdig med rektorsprogrammet i maj.

Jag delar skolans idé att det är viktigt att trivas och vara trygg  för att kunna utvecklas och ha lust att lära för att kunna skapa sin egen framtid. Jag tror att ALLA kan lyckas utifrån sina förutsättningar!

Jag har möts av en engagerad personal som jag ser fram emot att arbeta med denna termin och vill ha ett gott samarbete med er, så ta gärna kontakt med mig om det är något ni funderar på eller tycker att något är bra. Det är lättast att nå mig via mejl:

maya.cardoso-plaza@uppsala.se

6 september 2018